این روزها دو دلمدو دل در از خواب بیدار شدندو دل توی رفتن سرکاردو دل توی خندیدندو دل برای حرف زدندودلم توی فکر کردندو دلم توی درس خوندناین روزها حال دلم ناخوشهناخوشنمیدونم چراو نمیدونم چکار کنمخدا جونماین روزهابدجور حال دلم ناخوشهخدا جونمراه درست رو نشونم بدهبهم اراده بدهبهم ایمان بدهدستم رو بگیربهم یکم بیشتر توجه کن نوشته شده در جمعه هفدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت
21:24 توسط دختری از احساس پروانه بودنم را ......
ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: نامه, نویسنده: بازدید: 292 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1396 ساعت: 21:19